Listopad w projektowaniu – kochać czy nienawidzić?

Podobają Ci się te gotowe grafiki? Możesz pobrać je stąd: https://www.freepik.com/author/duotone/5

Te i więcej projektów znajdują się w moich zasobach stockowych. Jeśli potrzebujesz indywidualnie przygotowanej grafiki, unikalnej, która będzie tylko dla Ciebie, skontaktuj się ze mną. Razem stworzymy coś specjalnie na Twoje potrzeby.

Listopad jest miesiącem niewidzialnym. We wrześniu zwykle występuje powakacyjne szaleństwo, bałagan i harmider w ogarnięciu świata na nowo, planowanie i łączenie kropek (których teoretycznie nie da się połączyć). W październiku zaczyna się wszystko pięknie układać, ale dzień jest coraz krótszy i ciemny, więc czuje się w powietrzu, że nadchodzi coś... takiego... jak... LISTOPAD. 🙂 Odczuwalnie najkrótszy miesiąc w roku. Jeszcze dobrze się nie ogarniemy po Halloween i Święcie Zmarłych, a już wszędzie pojawiają się choinki, bombki i światełka. W mojej pracy związanej z projektowaniem graficznym to wygląda tak, że na zmianę tworzę grafiki związane z ogólnym świątecznym nastrojem, ale pomiędzy te trzeba wstawić jeszcze wszystkie informacje o Black Week, Last Offer i innych promocjach w listopadzie. Pamiętając, że za chwilę będziemy mieć Adwent (informacje o ofertach kalendarzy adwentowych) oraz Mikołajki. A potem jeszcze Klienci potrzebują mnóstwo materiałów o przedświątecznych wyprzedażach, przedsprzedażach, ofertach 2+1, 3+4 i innych takich. W tak zwanym "międzyczasie" jeszcze przecież trzeba zaprojektować kartki świąteczne i kalendarze ścienne na kolejny rok. I już jesteśmy w połowie grudnia. No i na koniec tylko szybkie życzenia noworoczne i można kilka dni odsapnąć 🙂 Ale może to i dobrze? Niektórym ludziom koniec roku kojarzy się depresyjnie, ale akurat graficy zwykle nie mają czasu, by się nad tym zastanowić. 🙂